Kiitos, että olet tilaajamme! Olet mukana turvaamassa laadukkaan journalismin tulevaisuutta.

Kiusaamisvapaan vyöhykkeen kehittänyt Tervapadan kauppias Ville Kestilä palkittiin asiakastekokisassa

K-Market Tervapadan kauppias Ville Kestilä palkittiin kunniamaininnalla Suomen paras asiakasteko -kisassa. K-ryhmä

Jari Halme

K-Market Tervapadan kauppias Ville Kestilä palkittiin kunniamaininnalla Suomen paras asiakasteko -kisassa.

Tervakoskella kauppiaana oleva Kestilä sai tunnuksen kehittämänsä Kiusaamisvapaa vyöhyke -konseptin ansiosta.

Suomen paras asiakasteko -palkinto myönnetään suomalaisyrityksen tai -organisaation vaikuttajalle, joka on auttanut erityisesti unohtumattomien asiakkuuskokemusten aikaansaamisessa erilaisissa asiakaskohtaamisissa.

Palkinnonsaajat valitaan alan ammattilaisyleisön lähettämien ehdotusten joukosta.

K-ryhmän tiedotteen mukaan kaikki alkoi, kun Kestilä päätti puuttua kiusaamiseen.

Vuosi sitten hän kohtasi oman kauppansa ympäristössä koulukiusaamista, ja henkilökuntineen hän päätti tarttua asiaan.

Kestilä julisti kauppansa kiusaamisvapaaksi vyöhykkeeksi ja turvapaikaksi kiusatuille.

Tänä syksynä kiusaamisvapaa vyöhyke on laajentunut koko K-Market-ketjun kattavaksi toimintaperiaatteeksi.

– Julkisuus toivottavasti auttaa myös asian etenemisessä, koska mitä enemmän ihmiset tietävät kiusaamisvapaasta vyöhykkeestä, sitä enemmän he voivat siihen turvautua, Kestilä sanoo tiedotteessa.

Kommentoi

Mainos: Aamuposti

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty

Uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut